Ervaring met Crisis Sloop

Crisis Breakdown is een initiatief voor de collectieve inkoop van energie, verzekeringen, mobiele telefonie en televisie-, telefoon- en internetabonnementen. Wanneer u zich registreert, ontvangt u scherpe aanbiedingen voor deze producten. De vraag is echter of je er echt het goedkoopste uit haalt. Inmiddels hebben meerdere mensen ervaring met Demolition Crisis, en niet iedereen is even blij. Op vergelijkingssites ben je vaak goedkoper uit dan wanneer je je verdiept in het collectieve aanbod.

Hoe werkt Demolition the Crisis?

Aanmelden bij
Doorbreek de crisis
u kunt profiteren van aanbiedingen op het gebied van energie, verzekeringen, mobiele communicatie en internet-, telefoon- en televisieabonnementen. Deze aanbiedingen komen uit collectieve veilingen. Demolition de Crisis verzamelt zoveel mogelijk mensen om zich in te schrijven, waarna productleveranciers (bijvoorbeeld een energiecontact voor een jaar) een aanbieding kunnen doen (in het geval van energie een aanbieding voor gas- en elektriciteitstarieven). ). De aanbieder met de laagste prijs wint
veiling
en zo tegelijkertijd een grote groep klanten aan te trekken.

Als dienstverleners zoals:
energie
niet wetend wat hun concurrenten zullen bieden, zullen ze de laagst mogelijke prijs bieden. Op deze manier wordt de consument een aantrekkelijk aanbod aangeboden in een collectieve veiling, waar prijzen en tarieven vaak veel lager zijn dan gebruikelijk.

U kunt zich als consument geheel vrijblijvend registreren op de website van Demolition de Crisis. Dit betekent dat u zich voor het tijdstip van de veiling inschrijft. Wanneer er een veiling winnend bod is, kunt u kiezen of u het wilt gebruiken of niet.

Demolition de Crisis veilingen

Demolition de Crisis begon in de tweede helft van 2013. Over het programma
Dimet aan de kant
het werd op grote schaal geadverteerd op het moment. Er waren ook leiders van Een Dubbeltje op zijn Kant,
John Williams
en
Annemarie van Gaal
zien. Volgens de advertentie kan deelname aan Demolition de Crisis u jaarlijks € 1.000 aan vaste kosten besparen.

Eind 2013 vonden de eerste veilingen plaats. De
Nederlands energiebedrijf
(of NL Energie) en Budgetenergie wonnen de energieveiling voor het goedkoopste aanbod voor respectievelijk 1 jaar en 3 jaar. Youfone won mobiele telefoonabonnementen. Tele2 werd gebruikt voor internet, telefoon en televisie. Begin 2014 was er weer een
energie veiling
. Ook toen won het Nederlandse energiebedrijf.

Halverwege 2014 organiseert Sloep de Crisis weer een energieveiling. Er wordt ook op televisie reclame voor gemaakt. De winnaar wordt op 23 juni bekend gemaakt en aangeboden. Je kunt dan overstappen tot 26 juli 2014.

Kritiek en klachten over Demolition the Crisis

Demolition de Crisis krijgt veel kritiek. Diverse partijen hebben problemen met het inkooppersoneel en menen dat John Williams en Annemarie van Gaal onder de loep worden genomen. Kritiek is vooral gebaseerd op de overtuiging dat er sprake is van belangenverstrengeling. Demolition de Crisis is opgericht door MindGrind. De twee mensen achter dit initiatief zijn Peter Schoen en Harold Swinkel. Zij zijn tevens de oprichters en eigenaren van de Nederlandse Energiemaatschappij.

Volgens de website van Sloop de Crisis is er geen sprake van belangenverstrengeling, aangezien Peter Schoen en Harold Swinkels niets met de veilingen te maken hebben. Ze worden georganiseerd door een onafhankelijk veilinghuis.

Verrassend genoeg komt het Nederlandse energiebedrijf echter twee van de twee keer als winnaar uit de bus. En ook gsm-winnaar Youfone blijkt banden te hebben met een Nederlands energiebedrijf.

Of de sloopcrisis voorbij is, is zeker niet bewezen. Maar er wordt op verschillende sites en fora over gesproken. Wat nog belangrijker is, is Demolition the Crisis echt de goedkoopste. Helaas pakt het niet altijd zo uit.

Ervaring met Crisis Sloop

Sinds de oprichting (februari 2015) hebben zich meer dan 600.000 mensen aangemeld voor Sloep de Crisis. Het is niet bekend hoeveel consumenten het aanbod van Sloop de Crisis daadwerkelijk hebben geaccepteerd. Er zijn echter verschillende verhalen op internet te vinden over mensen met
ervaring met Demolition the Crisis
. Deze ervaring is wisselend. Meerdere mensen zijn zeer tevreden. Dankzij de overstap hebben ze zelfs honderden euro’s bespaard.

Er zijn echter ook nogal wat negatieve reacties. De ervaring van veel mensen op fora (verschillende plekken op internet) is dat het aanbod niet altijd even geschikt is voor hen. Dit geldt in het bijzonder voor mobiele telefonie en internetaanbiedingen. Hoewel de aangeboden aanbiedingen concurrerend zijn, moet het aanbod relevant zijn voor de gebruiker. Als je meer belminuten nodig hebt of een hogere of lagere internetsnelheid, dan heeft het geen zin om daar gebruik van te maken.

Een serieuzer punt van kritiek is dat de aanbiedingen niet altijd even goed zijn. De zorgverzekeringen en energiecontracten van Sloep de Crisis zijn weliswaar goedkoper dan de standaardtarieven, maar
Doorbreek de crisis
nog niet
de goedkoopste
. Veel consumenten hebben het gevoel dat ze
vergelijkingssites
of goedkoper zijn op de websites van individuele dienstverleners.

Dit kan omdat je vaak een welkomstkorting krijgt voor nieuwe klanten als je zelf het contract of de verzekering afsluit. Het varieert van € 75 tot € 200. In de collectieve veiling is het energietarief per kilowattuur of kubieke meter gas lager, maar loopt u wel een welkomstkorting mis. Daardoor betaal je meer. Daarnaast doen niet alle dienstverleners altijd mee aan de collectieve veiling. Zo kunnen meerdere bieders ervoor kiezen om niet mee te doen omdat ze dan een deel van hun winst aan de veilingmeester moeten terugbetalen. Het gaat overigens niet alleen om Demolition de Crisis. Ook bij andere collectieve veilingen wordt het goedkoopste bod vaak niet ontvangen. Ook is het zo dat je sommige verzekeringen helemaal niet nodig hebt. Dan is het natuurlijk het voordeligst om helemaal niet te verzekeren.

Bespaar met Sloop de Crisis

ja
Meld je aan voor Demolition the Crisis
kan helemaal geen kwaad. Aanmelden is geheel vrijblijvend. Bij het ontvangen van een aanbieding voor energie of een ander goed is het echter verstandig om goed na te gaan of de aanbieding werkelijk het voordeligst is. Op vergelijkingssites is het vaak goedkoper, dus het is verstandig om het aanbod van Sloop de Crisis niet te accepteren. Er zijn andere manieren om meer te redden dan Demolition the Crisis.

Lees verder